piątek, 15 listopada 2024 00:02
Reklama
Reklama

Zawarcie umowy na realizację projektu oświatowego

Wczoraj zawarta została umowa pomiędzy Miastem Kwidzyn a firmą Seb-Team na realizację projektu pt. „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”. Złożenie podpisów na umowie odbyło się w obecności przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Kwidzynie oraz reprezentantek pięciu miejskich szkół podstawowych, które wezmą udział w projekcie: SP2, SP4, SP5, SP6 oraz SPOMS. Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (Priorytet 5 „Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza”, Działanie 5.8 „Edukacja ogólna i zawodowa”), obejmie szeroką gamę działań wspierających edukację włączającą, skierowanych do uczniów, kadry pedagogicznej i rodziców.
Zawarcie umowy na realizację projektu oświatowego

Oto kluczowe zadania projektu:

Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji kadry szkół w zakresie edukacji włączającej, w tym dla dyrektorów, w zakresie właściwej organizacji edukacji włączającej.

Szkolenia dla nauczycieli obejmą zagadnienia takie jak:

  • edukacja włączająca,
  • TUS (Trening Umiejętności Społecznych),
  • mediacje rówieśnicze,
  • arteterapia z elementami terapii ręki,
  • praca z uczniem ze spektrum autyzmu,
  • nowoczesne techniki TIK,
  • neurodydaktyka,
  • techniki uważności,
  • identyfikacja potencjału uczniów,
  • superwizja dla nauczycieli.

Budowanie świadomości i kompetencji wychowawczych opiekunów prawnych.
Rodzice i opiekunowie prawni będą mogli uczestniczyć w zajęciach pedagogicznych oraz indywidualnych konsultacjach ze specjalistami (m.in. dietetykiem, psychologiem, logopedą).

Wdrożenie modelu edukacji włączającej z wykorzystaniem zasad uniwersalnego projektowania.
Działania doradcze i organizacyjne umożliwią pełne wdrożenie edukacji włączającej.

Wsparcie specjalistyczne dla uczniów z orzeczeniami.
Uczniowie otrzymają wsparcie poprzez możliwość udziału w zajęciach:

  • socjoterapii,
  • Mindfulness,
  • trening umiejętności społecznych,
  • logoterapii,
  • integracji sensorycznej.

Zajęcia budujące relacje w grupach rówieśniczych przygotowujące do wdrożenia edukacji włączającej.
Zajęcia integracyjne obejmą warsztaty:

  • z komunikacji,
  • budowania pewności siebie,
  • pierwszej pomocy,
  • kompetencji cyfrowych,
  • logicznego myślenia.

Dzięki projektowi „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn” wspólnie tworzymy przestrzeń, w której każde dziecko jest ważne i ma równe szanse na rozwój!

Serdecznie zachęcamy do udziału w projekcie wszystkie dzieci oraz opiekunów.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu kwidzyn1.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: RobertoTreść komentarza: Gazeta czy portal po to są, żeby ludzie mogli sie wypowiadać i przedstawiać swoje racje. Dlaczego maja to robić tylko ci z tekewizyjnej łapanki niewiadomo w jaki sposob nakłonieni do występu przed kamerą oraz z jakich pobudek (ciekawość, chęć wzbudzenia sensacji czy odwrocenia uwagi lub pomniejszenia winy, może nawet seojej?)Źródło komentarza: Molestowanie uczennic w SP w Nowym Dworze. Matka skrzywdzonej nastolatki prostuje nieścisłości i plotki o jej córce. Jak nie doszło do umorzenia sprawy?Autor komentarza: MarcinTreść komentarza: A skąd się wzięło znęcanie nad dziewczynką w klasie? Może lepiej z uwagą przeczytać ten tekst? Widać w nim, że nauczyciel celowo doprowadzał do tego, że uczennice zazdrościły sobie. Konfliktami manipulował i sterował nimi. Dobrze, że tekst się ukazał, bo przynajmniej pokazali na czym polega mechanizm wkradania się w relacje z rodzicami i dziećmi. Jak manipuluje się dziećmi i dorosłymi. Jak się okazuje można tak robić przez lata i być bezkarnym...Źródło komentarza: Molestowanie uczennic w SP w Nowym Dworze. Matka skrzywdzonej nastolatki prostuje nieścisłości i plotki o jej córce. Jak nie doszło do umorzenia sprawy?Autor komentarza: Zdziwiona!Treść komentarza: Dziwię się, że taki tekst się ukazał. Ktoś kto to pisał sprawdził na policji czy rzeczywiście tak było? Rok temu już zgłaszała? Śmiechu warte. Ja bym tego nie ruszała aż nie będzie werdyktu w sądzie…., ten temat jest śmierdzący a wy pisząc ten tekst pokazujecie jak mało profesjonalni jesteście.Źródło komentarza: Molestowanie uczennic w SP w Nowym Dworze. Matka skrzywdzonej nastolatki prostuje nieścisłości i plotki o jej córce. Jak nie doszło do umorzenia sprawy?Autor komentarza: NnnTreść komentarza: Pani to już chyba sama nie wie o co jej chodzi , nagłośnili sprawę źle. siedzieli cicho też źle..,sprawa dotyczy nauczyciela a tu brudy wyciągnięte,że nie lubieli córki w klasie..Źródło komentarza: Molestowanie uczennic w SP w Nowym Dworze. Matka skrzywdzonej nastolatki prostuje nieścisłości i plotki o jej córce. Jak nie doszło do umorzenia sprawy?Autor komentarza: MariuszTreść komentarza: naucz sie pisac a potem komentujjj...Źródło komentarza: Kontrowersyjne odwołanie ordynatora sztumskiej kardiologii. Petycje w obronie kardiologa mieszkańców, władz powiatu i pracowników szpitala
Reklama
Reklama
Reklama