Z perspektywy młodych ludzi poruszony został problem nadużywania technologii cyfrowych, zalet i ryzyk wynikających z korzystania z sieci, a także sposobów na zachowanie równowagi pomiędzy technologią cyfrową, a pielęgnowaniem relacji społecznych. Zwrócono również dużo uwagi na kwestię pomocy w przypadku szeroko pojętych problemów, z którymi borykają się młodzi ludzie i promocji kwidzyńskiego telefonu zaufania.
W ramach kampanii powstały grafiki, które można zaobserować na billboardach, rollupach, plakatach czy ulotkach oraz miejskich autobusach. Kampanią objęte zostały wszystkie kwidzyńskie publiczne szkoły podstawowe. Przeprowadzono warsztaty tematyczne i ankiety, a w placówkach i miejskiej przestrzeni pojawiła się wystawa fotograficzna, której bohaterami są uczniowie systematycznie biorący udział w tworzeniu kampanii. Młodzież stworzyła audycje radiowe, filmy, filmiki oraz trailery, które są dostępne na instagramie: pokolenie_3.0, oraz stronie scenalalkowa.pl.
Na duże uznanie zasługuje młodzież biorąca udział w działaniach, gdyż wykazała się ogromnym zaangażowaniem, kreatywnością i wrażliwością oraz wyraziła chęć do dalszej współpracy. Kampania społeczna Głos Młodego Pokolenia 3.0 została zrealizowana ze środków Miasta Kwidzyna, a jej wykonaniem zajęła się Scena Lalkowa im. Jana Wilkowskiego w Kwidzynie.
Tekst i foto: Tomasz Madej / Scena Lalkowa im. Jana Wilkowskiego w Kwidzynie
Napisz komentarz
Komentarze