Warszawska spółka, która zamierza wybudować największe centrum handlowo-rozrywkowe w mieście, prowadzi rozmowy z nowym inwestorem, z którym wspólnie zrealizuje Galerię Metro Kwidzyn. Aktualne ustalenia dotyczące współpracy wymagają doprecyzowania założeń związanych z realizacją obiektu w tym m.in. ponownego zorganizowania przetargu na generalne wykonawstwo inwestycji.
-Finalizujemy umowę z nowym inwestorem, co sprawia, iż pewne procesy organizacyjne muszą zostać przeprowadzone ponownie – mówi Łukasz Włodarczyk, Prezes Zarządu Metropolitan Investment S.A. – Rozpoczynamy proces przetargowy na generalne wykonawstwo naszej inwestycji. Mamy nadzieję, na sprawne rozstrzygnięcie konkursu ofert i wybór partnera do współpracy, co pozwoli nam już na przełomie czerwca i lipca 2019 r. ruszyć z budową Galerii Metro Kwidzyn.
Metropolitan Investment zakłada, że procedura rozstrzygnięcia przetargu na generalne wykonawstwo potrwa ok. 3 miesięcy. Równolegle do prowadzonych w tym zakresie działań, spółka aktywnie realizuje plan komercjalizacji obiektu. W ostatnim czasie do grona najemców Galerii Metro Kwidzyn dołączyło kilka popularnych marek, w tym: Rossmann, Lidl, CCC, Yes, Plus GSM i Mastercom. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada zespół komercjalizacji Metropolitan Investment.
Galeria Metro Kwidzyn zakłada budowę obiektu o powierzchni najmu ok. 13 tys. metrów kwadratowych Atutem inwestycji jest jej atrakcyjna lokalizacja u zbiegu ulicy Toruńskiej i Południowej. Klienci znajdą tu m.in.: kilkadziesiąt sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, jedyne w regionie wielosalowe kino, klub fitness oraz duży, wygodny parking.
Napisz komentarz
Komentarze