Reklama
Werel Consulting
Opis działalności
Każdego dnia w Polsce powstaje kilkaset nowych stron internetowych, od e-sklepów po prywatne blogi. Wszystkie je łączy, jednak jedna rzecz. Ich właściciele chcieliby, żeby jak najwięcej osób odwiedziło ich witryny. Jednym z kluczy do tego jest dobre pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek, które są głównym źródłem przekierowań. Każdy właściciel strony może podjąć działania mające na celu poprawę pozycjonowania, które nie będą kosztować ani grosza.
Pierwszym działanie, które należy podjąć aby poprawić pozycjonowanie jest odpowiednie umiejscowienie słów kluczowych. Jak zapewne każdy wie po wpisaniu jakiejś frazy w oknie wyszukiwarki, jej algorytmy przeszukują bazę stron w poszukiwaniu tych, które zawierają poszukiwane hasło. Nie każdy jednak wie, że istnieją miejsca dla tego algorytmu ważniejsze i mniej ważne, a odpowiednie umiejscowienie słów kluczowych ma duży wpływ na pozycję w wynikach. Najważniejsze jest umiejscowienie głównych słów kluczowych w pierwszych 100 słowach na stronie, adresie oraz tytule strony. Należy także pamiętać, że nadużycie na stronie słów kluczowych, może dać efekt odwrotny, gdyż jeśli algorytmy uznają nagromadzenie fraz za nie naturalne, obniżą pozycjonowanie.
Druga rzecz, która pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie to wykorzystanie prostego adresowania, czyli zamiast linków w postaci np. sklep. pl/qpejrpq&=3431314no, wykorzystywać taką formę sklep. pl/kategoria/ubrania/bluzy. Samo proste adresowanie wpływa pozytywnie na pozycjonowanie. Ponadto, jeżeli w adresie będzie słowo kluczowe będzie to dodatkowy pozytywny bodziec dla pozycjonowania.
Trzecia bardzo ważna rzecz przy pozycjonowaniu to obecność w social media oraz linkowanie przez inne strony. Algorytmy wyszukiwarek, uznają że jeżeli dana strona jest linkowana przez inną, to znajduje się na niej jakaś cenna treść, dlatego ważne jest pozyskanie możliwie dużego linkowania zewnętrznego. Równie dużo warta jest aktywność i linkowanie w mediach społecznościowych. Jednak jest jedno, ale wyszukiwarka sprawdza też kontekst linków, jeżeli jest negatywny, może to obniżyć pozycjonowanie.
Powyższe trzy metody, odpowiednio wykonane, mogą dać efekt w postaci sporej poprawy pozycjonowania, przy zerowym lub bardzo niskim nakładzie finansowym. Jeśli jednak chce się osiągnąć pierwszą stronę, zwłaszcza przy popularnym haśle, konieczne będzie skorzystanie z firmy specjalizującej się w SEO (Search Engine Optimalization), czyli działaniach mających na celu optymalizacje strony pod wyszukiwarki i poprawę pozycjonowania.
Audyt strony internetowej - Werel Consulting
Pierwszym działanie, które należy podjąć aby poprawić pozycjonowanie jest odpowiednie umiejscowienie słów kluczowych. Jak zapewne każdy wie po wpisaniu jakiejś frazy w oknie wyszukiwarki, jej algorytmy przeszukują bazę stron w poszukiwaniu tych, które zawierają poszukiwane hasło. Nie każdy jednak wie, że istnieją miejsca dla tego algorytmu ważniejsze i mniej ważne, a odpowiednie umiejscowienie słów kluczowych ma duży wpływ na pozycję w wynikach. Najważniejsze jest umiejscowienie głównych słów kluczowych w pierwszych 100 słowach na stronie, adresie oraz tytule strony. Należy także pamiętać, że nadużycie na stronie słów kluczowych, może dać efekt odwrotny, gdyż jeśli algorytmy uznają nagromadzenie fraz za nie naturalne, obniżą pozycjonowanie.
Druga rzecz, która pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie to wykorzystanie prostego adresowania, czyli zamiast linków w postaci np. sklep. pl/qpejrpq&=3431314no, wykorzystywać taką formę sklep. pl/kategoria/ubrania/bluzy. Samo proste adresowanie wpływa pozytywnie na pozycjonowanie. Ponadto, jeżeli w adresie będzie słowo kluczowe będzie to dodatkowy pozytywny bodziec dla pozycjonowania.
Trzecia bardzo ważna rzecz przy pozycjonowaniu to obecność w social media oraz linkowanie przez inne strony. Algorytmy wyszukiwarek, uznają że jeżeli dana strona jest linkowana przez inną, to znajduje się na niej jakaś cenna treść, dlatego ważne jest pozyskanie możliwie dużego linkowania zewnętrznego. Równie dużo warta jest aktywność i linkowanie w mediach społecznościowych. Jednak jest jedno, ale wyszukiwarka sprawdza też kontekst linków, jeżeli jest negatywny, może to obniżyć pozycjonowanie.
Powyższe trzy metody, odpowiednio wykonane, mogą dać efekt w postaci sporej poprawy pozycjonowania, przy zerowym lub bardzo niskim nakładzie finansowym. Jeśli jednak chce się osiągnąć pierwszą stronę, zwłaszcza przy popularnym haśle, konieczne będzie skorzystanie z firmy specjalizującej się w SEO (Search Engine Optimalization), czyli działaniach mających na celu optymalizacje strony pod wyszukiwarki i poprawę pozycjonowania.
Audyt strony internetowej - Werel Consulting
Reklama