Zwieńczeniem corocznych obchodów dni kultury Francuskiej jest Gala French Touch - niezwykły sepktakt i prawdziwa uczta muzyczna. Gwiazdy wystąpią solo i w nieoczekiwanych duetach. Na scenie pojawi się także kabaret – w tym roku organizatorzy zdecydowali o niespodziance dla widzów, do ostatniej chwili nie dowiemy się jakie show zobaczymy, możliwe, że będzie to występ słynnego Moulin Rouge. Przez prawie dwie godziny Gali muzyka przepalać się będzie z pokazami mody francuskich projektantów i marek, pokazami zespołów słynnych światowych choreografów, występami ludzi kultury oraz przybliżeniem francuskiego kunsztu kulinarnego. Ten wieczór na długo pozostanie w pamięci widzów oglądających wydarzenie w teatrze i w transmisji na żywo w TVP2 o 20.40 w dniu Gali – 28.10.2021 r. (retransmisja 29 października 2021 o 22:55 w TVP1).
Projekt French Touch powstał z miłości do Francji i olbrzymiego uwielbienia do Polski. French Touch to pretekst do dzielenia się wszystkim co najlepsze we Francji. Francję i Polskę łączy historia oraz szczególne więzi, które z biegiem czasu zacieśniają się jeszcze bardziej. My inspirujemy, zachęcamy do wzajemnego poznawania się, ułatwiamy i pokazujemy drogę. - Daniel Teboul Prezes French Touch
Nagroda Marianne d'Honeur
Galę uświetni wręczenie nagrody Marianne d'Honeur, przyznawanej wybitnym osobistościom
związanym zarówno z Polską jak i Francją. Laureatami w poprzednich latach byli Andrzej Seweryn, Wojciech Pszoniak, czy Rene Gościnny. W tym roku kapituła zdradza, że nagroda wręczana będzie przez sportową osobowość i powędruje również do osoby ze świata sportu. Jej nazwisko poznamy jednak dopiero podczas Gali.
Akcja handlowa
French Touch to 3-tygodniowe święto Francji, podczas którego w tysiącach sklepów i punktach sprzedaży oferowane są wyselekcjonowane produkty francuskie od tych popularnych we Francji spożywczych do luksusowych. Obecna, siódma edycja jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla konsumentów. Handlowa odsłona French Touch, odbędzie się w dniach 16-31 października, przy współpracy z siecią sklepów Biedronka oraz ponad 6000 partnerami z całego kraju. Pozwoli odkryć ogrom francuskich specjałów w polskich sklepach oraz dostrzec, jak licznie reprezentowane są w Polsce francuskie firmy, w wielu branżach.
Magazyn La Belle Vie
French Touch La Belle Vie od początku świetnie sobie radzi na polskim rynku. Wydarzeniu French Touch La Belle Vie co roku towarzyszy wyjątkowe wydanie prestiżowego magazynu, który ukazuje się w nakładzie ponad 1 miliona egzemplarzy drukowanych. W Magazynie La Belle Vie corocznie znajduje się przekrój artykułów na różne tematy: od kuchni, przez modę, dziedzictwo Francji, jej regiony, tradycje, ciekawe osobowości i kulturę. Magazyn można pobrać bezpłatnie przez aplikację oraz na stronie frenchtouchlabellevie.pl
Więcej o wydarzeniu na https://www.frenchtouchlabellevie.pl/
Napisz komentarz
Komentarze